• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інформація про заклад

Інформація про заклад

Глинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Світловодскої районної державної адміністрації Кіровоградскої області

вул.Будьонного, 1, с.Глинськ, Світловодського району, Кіровоградської області, 27532, тел /факс: 05(236)58-4-33;

e-mail: znzglinsk@meta.ua, код ЄДРПОУ 32994625

Для перегляду історії закладу, перейдіть до розділу сайту "Історія".

Для перегляду інформації про адміністративний склад, перейдіть до розділу сайту "Адміністрація".

Для перегляду інформації про вчителів, перейдіть до розділу сайту "Педагогічний колектив".

Імідж школи

Складові іміджу:

• рефлексивна (як уявляє себе сам власник іміджу);

• бічна (як його бачать інші);

• бажане (яким хотів би себе бачити);

• корпоративна (фокусація іміджу серед оточення);

• негативна (поширення негативних рис тими, хто ставиться негативно чи вороже до власника іміджу).

Перформанснавалідність іміджу — це вміння по­дати себе, ствердити свою точку зору, індоктринувати свою ідею, цінності, вплинути на розвиток, позицію, на­станови свого оточення.

Компетентність— поінформованість, обізна­ність.

Компетенція— коло повноважень особи, коло пи­тань, в яких дана особа має певні знання, досвід.

Позитивний імідж: — це дуже просто, якщо ці 15 заповідей стануть правилами вашої поведінки:

1. Насамперед полюбіть людину, зробіть своїм това­ришем і звертайтеся до її кращих рис.

2. Поставте себе на її місце і лише звідтіля ви поба­чите, за що насамперед слід братися.

3. Поводьтеся так, аби не зрадити очікувань тих, хто вас оточує.

4. Управляйте своїми та чужими емоціями і не дайте їм розгулятися.

5. Не поєднуйте людей із проблемами. Останні розв'язуйте конструктивно.

6. Шукайте спільне, а не відмінності в інтересах. Шукайте засоби, щоб задовольнити обопільні інтереси.

7. Переконуйте не своїм тиском, а своїми аргумента­ми, спростовуючи міркування іншої людини.

8. За все, що діється, відповідальність беріть на себе.

9. Шукайте не один, а багато аргументів. Чим їх біль­ше, тим більша ймовірність успішно загасити конфлікт.

10. Намагайтеся відчути мову партнера. Перейміть­ся його інтересами, щоб відчути його стан.

11. У спілкуванні з людьми будьте щирі навзаєм. Оцінюйте обставини, а не людей.

Не покладайтеся на ілюзію розуміння, уточнюй­те зміст сказаного іншою людиною.

12. На початку будь-якого спілкування визначіться, до якої гавані ви пливете. Коли говорите про свою мету, висловлюйтеся зрозумілою й конкретною мовою.

13. Уникайте суб'єктивності своїх оцінок і доказів. Не слід плутати факти зі своїми поглядами на них.

14. Будьте терпимі до людей і до життєвих негараз­дів. Самі говоріть про свої плюси і мінуси. Пам'ятайте, що не існує абсолютно слушних і абсолютно хибних рі­шень. Протиріччя — це нормально.

Складова частина іміджу — привабливість. Людина має бути привабливою, надихати, привертати до себе інших, схиляти до подальшого спілкування, викликати бажання не тільки співпрацювати, а й бути з вами за будь-якої ситуації—оригінальної та неофіційної.

Шляхи формування позитивного іміджу школи

I. Зовнішній імідж

• наявність візитки школи:

• зв'язки з громадськістю;

• зв'язки з вищими навчальними закладами ;

• зв'язки з ДНЗ;

• сучасний естетичний вигляд приміщення школи;

• участь та висока результативність участі в заходах, конкурсах, виставках тощо;

• організацій та проведення семінарів;

• високий якісний показник участі учнів школи в предметних олімпіадах, творчих конкурсах, спортивних змаганнях, турнирах;

• забезпечення якісного рівня знань;

• результативність вступу випускників до вищих навчальних закладів.

ІІ. Внутрішній імідж школи

• позитивний мікроклімат у колективі;

• об'єднання навколо ідеї;

• оптимальний добір кадрів;

• високий рівень професіоналізму вчителів;:

• забезпечення єдності освітнього процесу: навчання, виховання, фізичного розвитку;

• сучасна матеріально-технічна база.

• естетичний вигляд кабінетів;

• висока самооцінка;

• шкільні традиції;

• постійний пошук нового, прогресивного;

• зв'язок поколінь;

• високий рівень вихованості учасників освітнього процесу;

• сучасний імідж кожного вчителя;

• сучасна система позакласної роботи.

III. РR-заходи зі створення позитивного іміджу школи:

• створення рекламного буклету, візитки школи;

• співпраця із ЗМІ (інформування громади про до­сягнення школи);

• проективна діяльність, спрямована на формуван­ня позитивного іміджу школи;

• запровадження ряду атрибутів: шевронів, значків, елементу шкільної форми;

• створення електронної та відеопрезентації школи;

• заходи з залученням громади;

• активний пошук додаткових джерел фінансування;

IV. Імідж сучасного вчителя: Зовнішній

• елегантний діловий одяг;

• має власний стиль;

• стежить за модними тенденціями в одязі;

в віддає перевагу сучасним стильним зачіскам;

• використовує стриманий діловий макіяж;

• має впевнену ділову ходу.

Риси характеру:

• комунікабельність;

• привітність;

• коректність;

• педагогічний такт; • стриманість;

• упевненість;

• енергійність;

• ініціативність;

• турботливість.

Педагогічні якості: високий професіоналізм; постійний пошук нового; уміння вести діалог з учнями просто, легко, неви­мушено;любов до дітей;любов до обраної професії.

Модель випускника:

• творче мислення; • ініціативність;

• здатність генерувати ідеї;

• толерантність;

• уміння здобувати й опрацьовувати інформацію;

• уміння працювати в команді;

• здатність змінювати сфери та способи діяльності;

• вміння презентувати свої досягнення та поцінову­вати досягнення інших;

• здатність приймати нестандартні рішення;

• почуття особистої гідності; ® патріотизм;

• відповідальність,

/Files/images/імідж.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 220

Коментарi